Chain and hook In Qarchak ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مارک راندولف و رید هستینگز نتفلیکس را در اوت در اسکاتس ولی، کالیفرنیا تأسیس کردند. راندولف به عنوان مدیر بازاریابی در شرکت هاستینگز، Pure Atria کار می‌کرد. راندولف، MicroWarehouse، یک شرکت سفارش نامه رایانه‌ای، را تأسیس کرد.

ظهور نتفلیکس بر نحوه تماشای محتوای تلویزیونی توسط مخاطبان تأثیر گذاشته‌است. مدیر عامل نتفلیکس، نیل هانت خاطرنشان می‌کند که اینترنت به کاربران امکان تماشای نمایش با سرعت خود را می‌دهد. نتفلیکس به سازندگان محتوا اجازه داده‌است از فرمت‌های سنتی که اسلات‌های زمانی دقیقه ای یا دقیقه ای را هفته ای یکبار مجبور می‌کنند، دور شوند، که به گفته آنها به آنها برتری بیشتری نسبت به شبکه‌ها می‌دهد. مدل آنها بستری را فراهم می‌کند که امکان پخش زمان‌های مختلف در هر قسمت را براساس یک داستان روایت می‌کند، از یک هفته به هفته تکرار می‌کند و تصور مشخصی از «فصل» ندارد. این انعطاف‌پذیری همچنین به نتفلیکس اجازه می‌دهد تا زمانی که مخاطبان خود را پیدا نکند، یک نمایش را پرورش دهد، برخلاف شبکه‌های سنتی که اگر نتواند رتبه‌های ثابت را حفظ کند، به سرعت نمایش را لغو می‌کنند.

طبق یک وبلاگ توسط مؤسسه مالیات و سیاست‌های اقتصادی، نتفلیکس بیشترین سود خود را در ایالات متحده برای سال ۸ گزارش کرد، اما هیچ چیز را به عنوان مالیات فدرال یا ایالتی پرداخت نکرد. توضیح این است. که قانون مالیات ایالات متحده به شرکتها اجازه می‌دهد از درآمد خارجی اعتبار مالیاتی بگیرند و بنابراین از مالیات مضاعف جلوگیری می‌کنند. سناتور آمریکایی



( Sale ) `s other In Qarchak