Chain and hook In Sahand Industrial City ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




Epix یک قرارداد پنج ساله با نتفلیکس امضا کرد. در طول دو سال ابتدایی این توافق‌نامه، محتوای نخستین اجرا و برگشت کاتالوگ از Epix منحصر به نتفلیکس بود. فیلم‌های Epix روز پس از نمایش در Epix در نتفلیکس قرار می‌گرفتند. با این حال، شرط انحصار در سپتامبر هنگامی که آمازون قراردادی را برای پخش عنوان‌های خود از طریق سرویس پخش جریانی آمازون امضا کرد، به پایان رسید، که شامل فیلمهایی از Paramount , Metro-Goldwyn-Mayer و Lionsgate بود.

در سال زمانی که نتفلیکس تقریباً ٫ مشترک داشت و برای تحویل دی‌وی‌دی‌های خود به خدمات پستی ایالات متحده اعتماد می‌کردند، مبلغ ۵ میلیون دلار ضرر کرد و بلاک باستر پیشنهاد خرید این شرکت را با مبلغ ۵ میلیون دلار مطرح کرد. آنها پیشنهاد کردند که نتفلیکس، به Blockbuster.com تغییر نام یابد و تجارت آنلاین را اداره کند، در حالی که بلاک باستر از دی‌وی‌دی‌ها مراقبت می‌کند و وابستگی آنها به سرویس پستی ایالات متحده کمتر می‌شود. پیشنهاد رد شد.

در هند، نتفلیکس همراه با Hotstar دیزنی اعلام کرد که برنامه‌ها در اوایل سال برای اتخاذ رهنمودهای خودتنظیم برای محتوای پخش شده در سیستم عامل‌های آنها در داخل کشور در تلاش برای جلوگیری از اجرای احتمالی قوانین سانسور دولت است..



( Sale ) `s other In Sahand Industrial City