Chain and hook In Shahr qods ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در هند، نتفلیکس همراه با Hotstar دیزنی اعلام کرد که برنامه‌ها در اوایل سال برای اتخاذ رهنمودهای خودتنظیم برای محتوای پخش شده در سیستم عامل‌های آنها در داخل کشور در تلاش برای جلوگیری از اجرای احتمالی قوانین سانسور دولت است..

در است.رالیا، نتفلیکس با است.ن، رقیب محلی SVOD که فقط در بازار است.رالیا فعالیت می‌کند، رقابت می‌کند و در حال حاضر نتفلیکس را با قیمت ماهانه پایین می‌آورد در حالی که از محتوای اصلی است.رالیا به عنوان پیشنهاد اصلی خود است.فاده می‌کند. نتفلیکس در حال حاضر پیشرو قابل توجهی در سهم بازار نسبت به Stan است.، به طوری که در سال به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی در است.رالیا رسیده‌است در حالی که Stan در همان مدت به بیش از ٫۵ میلیون کاربر خانگی رسیده‌است. در کشورهای شمال اروپا، نتفلیکس با Viaplay , HBO Nordic و C More رقابت می‌کند. در

نتفلیکس یک سیستم توصیه شخصی ویدئویی گسترده و مبتنی بر رتبه‌بندی و بررسی توسط مشتریان خود ایجاد و نگهداری می‌کند. در اکتبر نتفلیکس یک جایزه ٬٬ دلاری به نخستین توسعه دهنده الگوریتم توصیه ویدیو که بتواند الگوریتم موجود آن Cinematch را شکست دهد، در پیش‌بینی بیش از ٪ از امتیازات مشتری ارائه داد.



( Sale ) `s other In Shahr qods