Chain and hook In Sharyar ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ظهور نتفلیکس بر نحوه تماشای محتوای تلویزیونی توسط مخاطبان تأثیر گذاشته‌است. مدیر عامل نتفلیکس، نیل هانت خاطرنشان می‌کند که اینترنت به کاربران امکان تماشای نمایش با سرعت خود را می‌دهد. نتفلیکس به سازندگان محتوا اجازه داده‌است از فرمت‌های سنتی که اسلات‌های زمانی دقیقه ای یا دقیقه ای را هفته ای یکبار مجبور می‌کنند، دور شوند، که به گفته آنها به آنها برتری بیشتری نسبت به شبکه‌ها می‌دهد. مدل آنها بستری را فراهم می‌کند که امکان پخش زمان‌های مختلف در هر قسمت را براساس یک داستان روایت می‌کند، از یک هفته به هفته تکرار می‌کند و تصور مشخصی از «فصل» ندارد. این انعطاف‌پذیری همچنین به نتفلیکس اجازه می‌دهد تا زمانی که مخاطبان خود را پیدا نکند، یک نمایش را پرورش دهد، برخلاف شبکه‌های سنتی که اگر نتواند رتبه‌های ثابت را حفظ کند، به سرعت نمایش را لغو می‌کنند.

نتفلیکس یک سیستم توصیه شخصی ویدئویی گسترده و مبتنی بر رتبه‌بندی و بررسی توسط مشتریان خود ایجاد و نگهداری می‌کند. در اکتبر نتفلیکس یک جایزه ٬٬ دلاری به نخستین توسعه دهنده الگوریتم توصیه ویدیو که بتواند الگوریتم موجود آن Cinematch را شکست دهد، در پیش‌بینی بیش از ٪ از امتیازات مشتری ارائه داد.

در ۸ مارس تیری برتون، کمیساریای اروپا برای بازار داخلی و خدمات، از خدمات پخش جریانی از جمله نتفلیکس خواست تا به منظور کاهش فشار بر پهنای باند اروپا، خدمات خود را کاهش دهند. اقدامات محدود شده در طول بیماری همه گیر کووید- فشار بر شبکه‌ها را با افرادی که هم در خانه کار می‌کنند و هم به دنبال سرگرمی هستند افزایش داد. نتفلیکس با کاهش ۵ درصدی جریان خود در کشورهای



( Sale ) `s other In Sharyar