مدل نتفلیکس همچنین انتظارات بینندگان را تحت تأثیر قرار دادهاست. طبق یک نظرسنجی در سال نیلسن، بیش از درصد آمریکاییها گفتند که نمایشهای خود را زیاد تماشا میکنند و تقریباً از هر آمریکایی ۸ نفر از این فناوری برای تماشای برنامههای مورد علاقه خود بر اساس برنامه خود است.فاده کردهاند.
در سال قیمت سهام نتفلیکس با افزایش درصدی به ۵٫ دلار رسید و هشت میلیون مشترک به آن افزود و مجموع آن را به میلیون نفر رساند. درآمد ٪ جهش کرد و به ٫ میلیارد دلار رسید و درآمد خالص ٪ افزایش داشت و به میلیون دلار رسید.
در ژوئیه نتفلیکس کلی بنت - معاون سابق برادران وارنر، معاون رئیس تعاملی، بازاریابی در سراسر جهان را است.خدام کرد تا مدیر ارشد بازاریابی جدید خود شود. این امر همچنین جای خالی مدیر ارشد قبلی لزلی کیلگور که در ژانویه نتفلیکس را ترک کرد، پر کرد.
موفقیت نتفلیکس با تأسیس شمار زیادی شرکت اجاره دیویدی دیگر، در ایالات متحده و خارج از کشور همراه بود. Walmart خدمات اجاره آنلاین را در اکتبر آغاز کرد اما در مه ۵ بازار را ترک کرد. با این حال، والمارت بعداً خدمات اجاره Vudu را در سال خریداری کرد.
در کانادا، نتفلیکس حق پخش تلویزیونی فیلمهای Paramount , DreamWorks Animation و فاکس قرن (مشترک با شبکه فیلم) را دارد و هشت ماه پس از انتشار اولیه همه محتوای جدید این است.ودیوها را توزیع میکند. در سال ۵ این شرکت همچنین حقوق تلویزیونی پولی کانادایی فیلمهای دیزنی را خریداری کرد.