Chain and hook In qarchak Industrial City ( Sale )

Chain and hook-1
Chain and hook-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در سال قیمت سهام نتفلیکس با افزایش درصدی به ۵٫ دلار رسید و هشت میلیون مشترک به آن افزود و مجموع آن را به میلیون نفر رساند. درآمد ٪ جهش کرد و به ٫ میلیارد دلار رسید و درآمد خالص ٪ افزایش داشت و به میلیون دلار رسید.

اعلام همکاری شرکت گوینت پالترو گوپ با نتفلیکس منجر به انتقاد شد و خاطرنشان کرد که این شرکت به دلیل ادعاهای غیرمستقیم در مورد اثربخشی درمان‌های بهداشتی و محصولات مورد تبلیغ خود بارها مورد انتقاد قرار گرفته‌است. چندین منتقد است.دلال کردند که اعطای دسترسی Goop به بستر نتفلیکس «برد علم شبه» است..

هنگامی که سرویس پخش جریانی برای نخستین بار راه‌اندازی شد، به مشترکان اجاره دیسک نتفلیکس بدون پرداخت هزینه اضافی دسترسی داده شد. به مشترکان تقریباً یک ساعت پخش جریانی به ازای هر دلار هزینه شده برای اشتراک ماهانه مجاز بود (به عنوان مثال طرحی با مبلغ ٫ دلار، ساعت زمان پخش). در ژانویه ۸ با این حال، نتفلیکس این محدودیت را لغو کرد، در آن زمان تقریباً همه تعداد مشترکان دیسک بدون هیچ هزینه اضافی حق پخش نامحدود را داشتند (با این وجود مشترکان با برنامه محدود دو دی‌وی‌دی در هر ماه (٫ دلار) محدود به دو ساعت جریان ماهانه باقی ماندند). این تغییر در پاسخ به معرفی



( Sale ) `s other In qarchak Industrial City