نتفلیکس یک سیستم توصیه شخصی ویدئویی گسترده و مبتنی بر رتبهبندی و بررسی توسط مشتریان خود ایجاد و نگهداری میکند. در اکتبر نتفلیکس یک جایزه ٬٬ دلاری به نخستین توسعه دهنده الگوریتم توصیه ویدیو که بتواند الگوریتم موجود آن Cinematch را شکست دهد، در پیشبینی بیش از ٪ از امتیازات مشتری ارائه داد.
در سال ۸ نتفلیکس درآمد ٫ میلیارد دلاری آمریکا را با درآمد سالانه ۵٫۸ میلیارد دلار اعلام کرد که تقریباً درصد بیشتر از چرخه مالی قبلی است.. سهام نتفلیکس با بالاترین قیمت خود در سال ۸ بیش از دلار در هر سهم معامله شد و
در سال نتفلیکس درآمد ٫ میلیارد دلار و درآمد خالص ٫ میلیارد دلار را گزارش کرد. دارایی این شرکت ٫ میلیارد دلار بود، در درجه اول داراییهای محتوایی (٫۵ میلیارد دلار). نتفلیکس اکنون بزرگترین خریدار محتوای ویدیویی در سطح جهان محسوب میشود.
از اکتبر نتفلیکس رسماً از زبان برای اهداف رابط کاربری و پشتیبانی مشتری پشتیبانی میکند: عربی (استاندارد مدرن)، چینی (ساده شده و سنتی)، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی، نروژی (بوکومل)، لهستانی، پرتغالی (برزیلی و اروپایی)، رومانیایی، روسی، اسپانیایی (کاستیا و آمریکای لاتین)، سواحیلی، سوئدی، تایلندی، ترکی و ویتنامی.
در ژانویه ۸ این شرکت از میلیارد دلار سرمایه بازار عبور کرد و به بزرگترین شرکت رسانههای دیجیتال و سرگرمی در جهان تبدیل شد، بزرگتر از هر شرکت رسانههای سنتی به جز AT&T , Comcast و Disney و ۵ امین شرکت تجاری عمومی بزرگ در شاخص S&P ایالات متحده شد.