در سپتامبر Starz گفتگوها را برای تمدید تنظیم جریان خود با نتفلیکس متوقف کرد. در نتیجه، کتابخانه فیلمها و سریالهای Starz در ۸ فوریه از نتفلیکس حذف شد. عنوانهای موجود در دیویدی تحت تأثیر قرار نگرفتند و هنوز هم میتوان آنها را از طریق سرویس پست الکترونیکی دیویدی از نتفلیکس دریافت کرد.
در سال ۵ نتفلیکس از Amazon.com به عنوان یک رقیب بالقوه نام برد که تا سال ۸ اجاره آنلاین فیلم را در انگلستان و آلمان ارائه میداد. آمازون LoveFilm را در سال خریداری کرد. علاوه بر این، آمازون اکنون فیلمها و نمایشهای تلویزیونی را از طریق Amazon Video (که قبلاً Amazon Video On Demand و LOVEFiLM Instant بود) پخش میکند.
در سال ۸ نتفلیکس درآمد ٫ میلیارد دلاری آمریکا را با درآمد سالانه ۵٫۸ میلیارد دلار اعلام کرد که تقریباً درصد بیشتر از چرخه مالی قبلی است.. سهام نتفلیکس با بالاترین قیمت خود در سال ۸ بیش از دلار در هر سهم معامله شد و
در اوت نتفلیکس Millarworld، شرکت انتشاراتی نویسنده کتابهای طنز، متعلق به مارک میلار، را خریداری کرد. این نخستین خرید شرکت در نتفلیکس است.. نتفلیکس قصد دارد از Millar و کارهای فعلی و آینده وی برای محتوای اصلی آینده است.فاده کند. مدیر ارشد محتوای تد ساراندوس، میلار را به عنوان «
یکی دیگر از عوامل مؤثر در موفقیت اجاره دیویدی آنلاین این شرکت این بود که دارای عنوانهای انتخابی بسیار بیشتری نسبت به مراکز اجاره بلاک باستر بود. اما هنگامی که آنها شروع به ارائه محتوای پخش جریانی رایگان به مشترکان در سال کردند، این محصول نمیتوانست بیش از فیلم و نمایش تلویزیونی ارائه دهد، فقط ٪ در مقایسه با بیش از عنوان مختلف DVD. با افزایش محبوبیت، شمار عنوانهای موجود برای پخش نیز در حال افزایش بود و در ژوئن به فیلم و نمایش رسیده بود. یکی از نکات کلیدی در مورد نتفلیکس این بود که این یک سیستم توصیه شده به نام Cinematch دارد که نه تنها با ایجاد هزینه سوئیچ بینندگان را ملزم به پیوستن به این سرویس میکند، بلکه فیلمهایی را ارائه میدهد که دست کم گرفته شدهاند تا مشتریان بتوانند آن فیلمها را نیز از توصیههای خود مشاهده کنند. این ویژگی نه تنها به نفع نتفلیکس بود بلکه به نفع بینندگان آن و است.ودیوهایی بود که در مقایسه با سایرین جزئی بودند.