در سال قیمت سهام نتفلیکس با افزایش درصدی به ۵٫ دلار رسید و هشت میلیون مشترک به آن افزود و مجموع آن را به میلیون نفر رساند. درآمد ٪ جهش کرد و به ٫ میلیارد دلار رسید و درآمد خالص ٪ افزایش داشت و به میلیون دلار رسید.
یکی دیگر از عوامل مؤثر در موفقیت اجاره دیویدی آنلاین این شرکت این بود که دارای عنوانهای انتخابی بسیار بیشتری نسبت به مراکز اجاره بلاک باستر بود. اما هنگامی که آنها شروع به ارائه محتوای پخش جریانی رایگان به مشترکان در سال کردند، این محصول نمیتوانست بیش از فیلم و نمایش تلویزیونی ارائه دهد، فقط ٪ در مقایسه با بیش از عنوان مختلف DVD. با افزایش محبوبیت، شمار عنوانهای موجود برای پخش نیز در حال افزایش بود و در ژوئن به فیلم و نمایش رسیده بود. یکی از نکات کلیدی در مورد نتفلیکس این بود که این یک سیستم توصیه شده به نام Cinematch دارد که نه تنها با ایجاد هزینه سوئیچ بینندگان را ملزم به پیوستن به این سرویس میکند، بلکه فیلمهایی را ارائه میدهد که دست کم گرفته شدهاند تا مشتریان بتوانند آن فیلمها را نیز از توصیههای خود مشاهده کنند. این ویژگی نه تنها به نفع نتفلیکس بود بلکه به نفع بینندگان آن و است.ودیوهایی بود که در مقایسه با سایرین جزئی بودند.
در مارس ۸ قیمت سهام نتفلیکس به بالاترین سطح خود در تاریخ، با ٫۵ دلار رسید و هدف ماهه خود را که ٫ دلار بود، شکست داد و جلسه را با سرمایه میلیارد دلار به پایان رساند که نتفلیکس را با غولهای رسانههای سنتی مانند
در ژانویه ۸ این شرکت از میلیارد دلار سرمایه بازار عبور کرد و به بزرگترین شرکت رسانههای دیجیتال و سرگرمی در جهان تبدیل شد، بزرگتر از هر شرکت رسانههای سنتی به جز AT&T , Comcast و Disney و ۵ امین شرکت تجاری عمومی بزرگ در شاخص S&P ایالات متحده شد.
در اوت نتفلیکس Millarworld، شرکت انتشاراتی نویسنده کتابهای طنز، متعلق به مارک میلار، را خریداری کرد. این نخستین خرید شرکت در نتفلیکس است.. نتفلیکس قصد دارد از Millar و کارهای فعلی و آینده وی برای محتوای اصلی آینده است.فاده کند. مدیر ارشد محتوای تد ساراندوس، میلار را به عنوان «