اما نکته مهم دیگر این است. در صورتی که به نمایندگیهای ذکر شده دسترسی ندارید حتماً سعی کنید که از قطعه اصلی و مورد تأیید رنو برای خودروی خود است.فاده کنید. این نکته را فراموش نکنید شاید است.فاده از نمونههای تقلبی کمی ارزانتر باشد اما این را هم در نظر بگیرید که عدم عملکرد صحیح این قطعه میتواند خسارتی سنگین به شما وارد کند.
اولین مدل از انواع اویل پمپ روغن نمونه دنده دار آن است. که در آن دو چرخ دنده نقش اصلی را در ایجاد فشار روغن دارند. به همین دلیل به مدل دوقلو معروف شده است.. چرخش این دو چرخ دنده در کنار هم که یکی هرزگرد و یکی اصل است.، باعث ایجاد فشار کافی برای پمپاژ روغن در اجزای مختلف ماشین میشود.
مهندسین طراح خودرو برای جلوگیری از افزایش دما و همچنین فرسوده شدن قطعات پیشرانه از روغن ها مخصوص است.فاده می کنند که در دمای بالا خصایت روان کنندگی خود را از دست نمی دهند. اما برای به جریان درآوردن روغن موتور در پیشرانه نیاز است. تا از قطعه ای به نام پمپ روغن یا اویل پمپ است.فاده شود. روغنی که در داخل کارتر وجود دارد با فشار توسط یک پمپ به قطعات پیشرانه رسیده و از اصطکاک شدید بین این قطعات و در نتیجه افزایش دمای آنهاجلوگیری می کند. به این پمپ که نقشی کاربردی در وسیله نقلیه بر عهده داشته و نیروی محرکه خود را توسط میل لنگ به دست می آورد، اویل پمپ یا
برای اینکه بتواند با شن، آب و گازهای موجود در نفت خام کنار بیاید، سیستم های پمپاژ روغن معدنی (Crude Oil Pump) به پمپ های سنگین با مهر و موم های مهندسی شده مکانیکی مطمئن نیاز دارند که دارای صفحه های لغزنده بادوام با ویژگی های عملکرد اضطراری خوب هستند. اغلب لازم است. فشارهای بیش از بار و سرعت لغزش بیش از متر بر ثانیه آب بندی شود. ثابت شده است. که ترکیب صورت آب بندی ایده آل برای چنین شرایطی کربن های با است.حکام بالا در برابر کاربید سیلیکون است..
این نوع از انواع پمپ روغن که به پمپ روغن چرخاننده نیز معروف است.، دارای یک چرخ دنده مرکزی است. که درون یک روتور چرخش مینماید. لوپ چرخش چرخ دنده داخلی کمتر از بیرونی است. و همچنین کمی خارج از مرکز روتور نیز نصب شده است.. روتور بیرونی تحت تاثیر چرخ دنده داخلی تا درصد سرعت چرخش آن میچرخد. این چرخش باعث ایجاد فشار روغن شده و آن را در سیستم جاری میسازد.