Sale and Buy Tower Crane In Andisheh Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جرثقیل دکلی و یا برجی پر است.فاده ترین جرثقیل ها می باشد این نوع ماشین معمولا توسط پایه های ثابت شده در بتن در مجاورت و نزدیکی محل مورد نظر برپا شده و با توجه به نامشان برای ساخت ساختمان های بلند و برج های آسمان خراش کاربرد دارند این ماشین ها قادرند که اجسام با وزن تن را تا ارتفاع فوت بالاببرند مکانیزم این ماشین به دین گونه است. که اپراتور توسط ارسال سیگنال به شکل دستی می تواند برای بلند کردن و یا رها کردن اجسام دستورات را ارسال کند .

جرثقیل ها با توجه به کاربرد و خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به عملیات مختص به کاربردشان در انواع , اقسام و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند جرثقیل دکلی و یا برجی در دسته جرثقیل های ثابت قرار دارد این نوع از ماشین های مدرن و امروزی محسوب می شود که ساختاری شبیه به ترازو دارد جرثقیل های دکلی بسیار پر مصرف می باشند از آنها با نصب بر روی زمین در ساخت ساختمان های بلند و برج سازی است.فاده می شود. شرکت اجاره جرثقیل یوسفی کرین همراه شماست با اطلاعات مفیدی از جرثقیل دکلی

شرکت ونوس کرین یکی از شناخته ترین شرکت ها در این زمینه و این نوع صنف شغلی است. که تمامی خدمات مربوطه را با قیمت های مناسب و کیفیت های بالا و ضمانت نامه و بیمه نامه همراه با مشاوره رایگان و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.



( Sale and Buy ) `s other