Rent Tower Crane In Ayene varzan Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این جرثقیل ها (تاور کرین) برای ساختمان های بلند طراحی شده اند و در داخل ساختمان در حال ساخت مستقر می شوند و به ساختمان نیز مهار می گردد. دکل جرثقیل که از میان طبقات عبور کرده تنها به سطحی کوچک (. تا مترمربع) در هر کف نیاز دارد .کار مهار دکل در سطح زمین به کمک طوق های فولادی مخصوص، قاب و گوه انجام می گیرد. برای بالا بردن دکل ثابت از وینچ که جزئی از سیستم جرثقیل است. است.فاده می گردد.

قدرت باربرداری در تاور مبنی بر ساختار آنها می باشد که تا چه تناژی را میتواند از روی زمین بلند کند. این کار توسط الکترو موتور انجام می شود و الکترو موتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است.. توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد. لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکرو سوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را ( تناژ ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد . تمامی این مراحل به قدرت باربرداری یا تناژ دستگاه منصوب است..

تاور ها علاوه بر قابلیت بلند کردن و همچنین عقب و جلو بردن بار ، توانایی جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال بار به نقطه دلخواه را دارد که این کار توسط  یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.



( Rent ) `s other