Sale Tower Crane In Bijin Rey Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فروش تاور کرین ( Tower Crane ) ، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی وارد کننده کلیه ماشین آلات ساختمانی (جرثقیل برجی ) بدون واسطه واردات انواع تاورکرین های ساختمانی روز دنیا در مدل های مختلف شرکت بازرگانی پرواز افلاک کیش افتخار این را دارد که کلیه محصولات خود را با نازلترین قیمت به مشتریان محترم خود تحویل دهد . این...

افراد با تجربه و خبره در این زمینه در هنگام خرید تاور کرین هدف و معیار اصلی را کیفیت دستگاه قرار میدهند زیرا اینگونه افراد میدانند که از دست دادن یا خراب شدن حتی یکی از این دستگاه ها چه بر اثر بی احتیاطی و چه بر اثر کیفیت پایین دستگاه ، بجز ضرر های جانی و انسانی ، ضرر های مادی میلیاردی هم به دنبال دارد.

بسیاری از حوادث جرثقیل های برجی نه به دلیل نقص فنی در تاور کرین بلکه به دلیل اشتباه ریگر در بستن درست بار و یا عدم ارتباط مناسب در حین بروز خطراتی مثل گیر کردن بخشی از بار به میلگردها یا بخشی از سازه در حال ساخت و وارد شدن شُک ناگهانی به فلش به دلیل باربرداری بیش از حد تعیین شده برای تاور کرین ها رخ می دهد. ارتباط بین ریگر و اپراتور تاور کرین اغلب از طریق بیسیم صورت می پذیرد ولی باید هر دو این افراد با علائم است.اندارد و قراردادی ریگری آشنا باشند تا در صورت قطع ارتباط یا صدای محیطی بیش از اندازه این امکان را داشته باشند تا به وسیله آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.



( Sale ) `s other