Sale Tower Crane In Bomehen

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



توانایی حرکت روی زمین و انتقال کلی دستگاه از نقطه ای به نقطه ی دیگر را دارا می باشند آنها جهت خزیدن بر روی زمین متفاوت می باشند. بعضی از آنها توسط قرار گرفتن روی ریل جابجا می گردند. و گونه دیگری از آنها روی زنجیرهایی که شباهت به زنجیر تانک دارند بر روی زمین حرکت می کنند. و نوع دیگری از آنها بر روی چرخ های بزرگی که همانند لاستیک هواپیما است. بر روی آنها حرکت می کنند. کلیه حرکت این دستگاهها معمولا توسط الکترو موتور های برقی و گیربکس های بسیار قوی که دارای ترمز های بسیار قوی می باشد صورت می گیرد.

لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکرو سوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد. تمامی این مراحل به قدرت باربرداری یا تناژ دستگاه منسوب است..

هنگام نصب اولیه تاورکرین ها، پایه تثبیت آن بایستی مطابق با مشخصات فنی مورد نیاز که در دفترچه آن، نوع خاص تاور کرین قید شده، با نظارت و تایید مهندسین سازه اجرا گردد. از آنجا که دسترسی به این بخش و بررسی دقیق مشخصات حین بهره برداری از سوی بازرس امکان پذیر نمی باشد، تاییدیه مهندس ناظر ساختمان در این زمینه مورد نیاز می باشد.



( Sale ) `s other