Sale Tower Crane In Charmshahr Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



فلش، بخشی از جرثقیل (تاور کرین) است. که وظیفه باربرداری را عهده دار است.. و بازوی کوتاه، وزنه های تعادلی را در خود جای داده که معمولا از جنس بتن می باشند و ترتیب قرار گیری این بلوک ها بر اساس ارتفاع کاری جرثقیل و طول فلش و وزن یا همان ظرفیت کاربری متفاوت است. که با توجه به کارآیی آن در دفترچه راهنمای آن قید شده است.. اپراتور تاور کرین می تواند آن را از داخل کابین کنترل کند و یا در برخی از مدل ها از طریق ریموت کنترل از نقطه ای دلخواه عملیات جابه جایی بار را انجام دهد.

همواره برای عموم این سوال مطرح است. که تاور کرین ها چگونه به نقاط مرتفع میرسند و چگونه افزایش ارتفاع پیدا می کنند. لازم به توضیح است. ، تاور کرین ها پس از نصب و مونتاژ اولیه که توسط جرثقیل موبایل (سیار ) انجام می گیرد جهت افزایش ارتفاع از قدرت خود مونتاژ دستگاه است.فاده می کنند. این امر مستلزم یکسری عملیات بسیار حساس مس باشد و با اضافه کردن سکشن ( قطعه ارتفاعی ) ارتفاع می گیرد. و با کم کردن آن ارتفاع آن نیز کم می گردد البته انواع گوناگون تاور کرین ها بنا بر تیپ و یا کشور سازنده عملیات متفاوتی را دارا می باشند.

جرثقیل ها با توجه به کاربرد و خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به عملیات مختص به کاربردشان در انواع , اقسام و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند جرثقیل دکلی و یا برجی در دسته جرثقیل های ثابت قرار دارد این نوع از ماشین های مدرن و امروزی محسوب می شود که ساختاری شبیه به ترازو دارد جرثقیل های دکلی بسیار پر مصرف می باشند از آنها با نصب بر روی زمین در ساخت ساختمان های بلند و برج سازی است.فاده می شود. شرکت اجاره جرثقیل یوسفی کرین همراه شماست با اطلاعات مفیدی از جرثقیل دکلی



( Sale ) `s other