Rent Tower Crane In Firozkooh Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این دستگاه ها شکل مدرنی از اهرم های تعادلی هستند که از همان قطعات اصلی تشکیل شده اند و معمولا پایه آنها به طور ثابت درون بتن قرار میگیرد و گاهی اوقات هم توسط کمربند به بخش های سازه و ساختمان مهار میشود که معمولا بهترین ترکیب از ارتفاع و ظرفیت بالابری را فراهم کرده و به صورت گسترده در ساختن سد ها و برج ها و ساختمان های مرتفع مورد است.فاده قرار می گیرند.

این جرثقیل ها (تاور کرین) برای ساختمان های بلند طراحی شده اند و در داخل ساختمان در حال ساخت مستقر می شوند و به ساختمان نیز مهار می گردد. دکل جرثقیل که از میان طبقات عبور کرده تنها به سطحی کوچک (. تا مترمربع) در هر کف نیاز دارد .کار مهار دکل در سطح زمین به کمک طوق های فولادی مخصوص، قاب و گوه انجام می گیرد. برای بالا بردن دکل ثابت از وینچ که جزئی از سیستم جرثقیل است. است.فاده می گردد.

فروش تاور کرین ( Tower Crane ) ، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی وارد کننده کلیه ماشین آلات ساختمانی (جرثقیل برجی ) بدون واسطه واردات انواع تاورکرین های ساختمانی روز دنیا در مدل های مختلف شرکت بازرگانی پرواز افلاک کیش افتخار این را دارد که کلیه محصولات خود را با نازلترین قیمت به مشتریان محترم خود تحویل دهد . این...



( Rent ) `s other