Sale and Buy Tower Crane In Firozkooh

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت ونوس کرین یکی از شناخته ترین شرکت ها در این زمینه و این نوع صنف شغلی است. که تمامی خدمات مربوطه را با قیمت های مناسب و کیفیت های بالا و ضمانت نامه و بیمه نامه همراه با مشاوره رایگان و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

معروف ترین برند های تاورکرین LIEBHERR و POTAIN می باشند که در ایران POTAIN معروف تر بوده و تهیه لوازم و قطعات یدکی آن آسان تر می باشد. این برند ساخت کشور فرانسه بوده و از سال میلادی به بعد بسیاری از قطعات آن در چین ساخته می شود که تحت لیسانس فرانسه و با همان کیفیت می باشند.اجزای تاورکرین در تصویر روبرو قابل مشاهده است..

بسیاری از حوادث جرثقیل های برجی نه به دلیل نقص فنی در تاور کرین بلکه به دلیل اشتباه ریگر در بستن درست بار و یا عدم ارتباط مناسب در حین بروز خطراتی مثل گیر کردن بخشی از بار به میلگردها یا بخشی از سازه در حال ساخت و وارد شدن شُک ناگهانی به فلش به دلیل باربرداری بیش از حد تعیین شده برای تاور کرین ها رخ می دهد. ارتباط بین ریگر و اپراتور تاور کرین اغلب از طریق بیسیم صورت می پذیرد ولی باید هر دو این افراد با علائم است.اندارد و قراردادی ریگری آشنا باشند تا در صورت قطع ارتباط یا صدای محیطی بیش از اندازه این امکان را داشته باشند تا به وسیله آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.



( Sale and Buy ) `s other