برای این کار از کامیون و تریلی های چرخ یا چرخ است.فاده میشود که دارای قدرت حمل بسیار زیادی هستند و به راحتی میتوانند قطعات تاور کرین مانند سکشن های ارتفاعی ، فلش و کن فلش تاور کرین ، کالسکه یا شاریوت ، کله قندی ، کابین و الکتروموتور ها را بدون هیچ مشکلی از جایی به جای دیگر انتقال دهند.
نکته مهم برای انتخاب این قطعات این است. که باید به نوع و برند دستگاه توجه کنید زیرا سکشن هر بند و مدل تاور با یکدیگر متفاوت است. که این اختلاف نسبت به وزن مواد مصرفی بکار رفته در تاورکرین، نوع آهن ، نوع جوش و برش سکشن (سگمنت) میباشد.
موتور گیربکس شاریت ، موتور گیربکس گردان و همچنین محافظ های الکتروموتورهای مدارهای قلاب گردان ، انواع ذغال موتورها و کلکتورهای تاورکرین ، انواع اینانسومترهای فرمان ، کنترل فاز ، میکروسوئیچها ، موتور شاریوت و گیربکس ، کمر بند مهاری ( آنکاراژ ) ، لنت ترمز ، قرقره ها
موتور گیربکس شاریت ، موتور گیربکس گردان و همچنین محافظ های الکتروموتورهای مدارهای قلاب گردان ، انواع ذغال موتورها و کلکتورهای تاورکرین ، انواع اینانسومترهای فرمان ، کنترل فاز ، میکروسوئیچها ، موتور شاریوت و گیربکس ، کمر بند مهاری ( آنکاراژ ) ، لنت ترمز ، قرقره ها
قدرت بار برداری در این دستگاه ها نسبت به ساختار آنها میباشد که این کار هم توسط الکتروموتور انجام میشود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد.