Rent Tower Crane In Kharazmi Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جرثقیل ها با توجه به کاربرد و خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به عملیات مختص به کاربردشان در انواع , اقسام و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند جرثقیل دکلی و یا برجی در دسته جرثقیل های ثابت قرار دارد این نوع از ماشین های مدرن و امروزی محسوب می شود که ساختاری شبیه به ترازو دارد جرثقیل های دکلی بسیار پر مصرف می باشند از آنها با نصب بر روی زمین در ساخت ساختمان های بلند و برج سازی است.فاده می شود. شرکت اجاره جرثقیل یوسفی کرین همراه شماست با اطلاعات مفیدی از جرثقیل دکلی

به لحاظ اینکه اینگونه مهارها تنش هایی را در ساختمان تکیه گاه ایجاد می کنند، می بایست هنگام طراحی، اعضا سازه در محاسبات اعمال شوند تا سازه از مقاومت کافی جهت پشتیبانی از دکل جرثقیل برخوردار باشد. اینگونه جرثقیل ها (تاور کرین) معمولاً از یک بازوی متحرک افقی است.فاده می نماید زیرا چرخش بازوی تاشو برای این کاربرد مناسب نیست.

در واقع بازرسی ، تعمیر و نگهداری جرثقیل برجی به معنی برنامه ریزی مناسب و است.فاده از روش هایی مانند روانکاری و بازرسی های دوره ای و تعویض و تعمیر قطعات تاور کرین برای افزایش ایمنی و طول عمر دستگاه است. که باید چندین بار در سال یا قبل از شروع هر پروژه ای ، این خدمات ارائه شود.



( Rent ) `s other