Sale and Buy Tower Crane In Kharazmi Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بسیاری از حوادث جرثقیل های برجی نه به دلیل نقص فنی در تاور کرین بلکه به دلیل اشتباه ریگر در بستن درست بار و یا عدم ارتباط مناسب در حین بروز خطراتی مثل گیر کردن بخشی از بار به میلگردها یا بخشی از سازه در حال ساخت و وارد شدن شُک ناگهانی به فلش به دلیل باربرداری بیش از حد تعیین شده برای تاور کرین ها رخ می دهد. ارتباط بین ریگر و اپراتور تاور کرین اغلب از طریق بیسیم صورت می پذیرد ولی باید هر دو این افراد با علائم است.اندارد و قراردادی ریگری آشنا باشند تا در صورت قطع ارتباط یا صدای محیطی بیش از اندازه این امکان را داشته باشند تا به وسیله آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

جرثقیل دکلی و یا برجی پر است.فاده ترین جرثقیل ها می باشد این نوع ماشین معمولا توسط پایه های ثابت شده در بتن در مجاورت و نزدیکی محل مورد نظر برپا شده و با توجه به نامشان برای ساخت ساختمان های بلند و برج های آسمان خراش کاربرد دارند این ماشین ها قادرند که اجسام با وزن تن را تا ارتفاع فوت بالاببرند مکانیزم این ماشین به دین گونه است. که اپراتور توسط ارسال سیگنال به شکل دستی می تواند برای بلند کردن و یا رها کردن اجسام دستورات را ارسال کند .

قطعات این دستگاه ها همن به صورت وارداتی و هم مونتاژ هستند که بیشتر آنها دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند اما نکته مهم این است. که باید بازرسی و در صورت نیاز تعمیر این قطعات و کل دستگاه به موقع و طبق اصول انجام شود مشکل یا خرابی اتفاق نیافتد.



( Sale and Buy ) `s other