Rent Tower Crane In Malard

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برای این کار از کامیون و تریلی های چرخ یا چرخ است.فاده میشود که دارای قدرت حمل بسیار زیادی هستند و به راحتی میتوانند قطعات تاور کرین مانند سکشن های ارتفاعی ، فلش و کن فلش تاور کرین ، کالسکه یا شاریوت ، کله قندی ، کابین و الکتروموتور ها را بدون هیچ مشکلی از جایی به جای دیگر انتقال دهند.

تاور کرین نام دیگر جرثقیل برجی (جرثقیل ساختمانی) است. که یکی از ماشین آلات ساختمانی است. و توانایی بالا بردن و جابجایی اجسام سنگین را دارد که در این مقاله با انواع تاور کرین ، مشخصات آنها و همچنین نکاتی در مورد آنها آشنا میشوید

بسیاری از حوادث جرثقیل های برجی نه به دلیل نقص فنی در تاور کرین بلکه به دلیل اشتباه ریگر در بستن درست بار و یا عدم ارتباط مناسب در حین بروز خطراتی مثل گیر کردن بخشی از بار به میلگردها یا بخشی از سازه در حال ساخت و وارد شدن شُک ناگهانی به فلش به دلیل باربرداری بیش از حد تعیین شده برای تاور کرین ها رخ می دهد. ارتباط بین ریگر و اپراتور تاور کرین اغلب از طریق بیسیم صورت می پذیرد ولی باید هر دو این افراد با علائم است.اندارد و قراردادی ریگری آشنا باشند تا در صورت قطع ارتباط یا صدای محیطی بیش از اندازه این امکان را داشته باشند تا به وسیله آن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.



( Rent ) `s other