Sale Tower Crane In North of Tehran

Tower Crane-1
Tower Crane-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



توضیح اینکه پس از ارتفاع است.انداردی که سازنده ی دستگاه تعیین نموده است. می بایست جهت ارتفاع بیشتر از است.اندارد دستگاه توسط کادر آنکاراژ ( کمربند ) به نقاطی از ساختمان و یا سازه مورد نظر مهار گردد . کلیه مراحل نصب ، مونتاژ ، ارتفاع دادن ، بستن کمربند و &#; می بایست توسط نیرو های متخصص و کار آزموده قرار گیرد زیرا کوچکترین اشتباه می تواند آخرین اشتباه افراد باشد.

تاور کرین ها علاوه بر دارایی قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به جلو و عقب دارای قدرتی هستند که در شعاع درجه می تواند بار را جابجا کند و به هر نقطه ی دلخواه بار را منتقل کند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه شده در مواقع لزوم از دور زدن بی جا جلو گیری نماید.

کسی که بتواند این دستگاه عظیم را کنترل کند ، راننده یا اپراتور تاور کرین نام دارد که قبل از هر کاری باید گواهینامه تاور کرین را بگیرد و همچنین مهارت و تجربه لازم را داشته باشد یا به طور خلاصه اپراتور تاور فردی است. که به کنترل جرثقیل برجی میپردازد و کار های مربوط به کنترل و انجام کار های ساختمانی را انجام میدهد.



( Sale ) `s other