Rent Tower Crane In Payetakht Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



استفاده از جرثقیل های دکلی در برج سازی باعث تسریع و تسهیل در امور ساخت و ساز شده است. در عصر کنونی به خصوص در ساختمان سازی و آسمان خراش ها از جرثقیل های برجی به وفور است.فاده می شود اجاره این نوع جرثقیل ها مناسب کسانی است. که هزینه بالایی برای تهیه جرثقیل برجی ندارند و باعث می شود تا پروژه شما در زمان کوتاهی انجام گیرد بدین سبب اجاره ماهیانه و سالیانه مقرون به صرفه می باشد برای اطلاع از قیمت بروز اجاره جرثقیل برجی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

به طور کلی این نوع جرثقیل نسبت به جرثقیل های برجی ثابت یا مشابه به بازوی متحرک افقی یا تاشو کوچکتری جهت پوشش سطح ساختمان در دست ساخت نیاز دارد و نیز بازوی متحرک جرثقیل (تاور کرین) از قطعات کوچکتری جهت پوشاندن منطقه ساختمانی که به سادگی جابجا می شوند تشکیل می شوند.

جرثقیل برج سازی یکی از دستاورد های مهم بشری می باشد که ساختارهای متفاوتی بنا به نوع توقع کاربر را دارا می باشد. جرثقیل برجی در زمینه های برج سازی ، سد سازی ، سیلو سازی ، پل سازی و … به کار گرفته می شود. این جرثقیل ها می تواند در ارتفاع های متفاوت با باربرداری های متفاوت در شعاع های متفاوت خدمت دهی نماید. چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه ی باربرداری جهت است.فاده های گوناگون را دارا می باشند توجه قشر عظیمی از صنعتگران را چه در زمینه ی برج سازی و … به خود اختصاص داده است..



( Rent ) `s other