Sale Tower Crane In Payetakht Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این نوع جرثقیل برجی (تاور کرین) به خصوص برای محوطه های ساختمانی محدود مناسب است. و حتی المقدور، در جلو ساختمان در حال ساخت، قرار می گیرد و بازوی متحرک آن از طول کافی جهت پوشش تمام سطح افقی ساختمان در حال ساخت برخوردار می باشد. به طور کلی برج این جرثقیل ثابت است.، اما انواع دیگری با برج گردان و بازوی متحرک نیز وجود دارد.

تاور ها علاوه بر قابلیت بلند کردن و همچنین عقب و جلو بردن بار ، توانایی جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال بار به نقطه دلخواه را دارد که این کار توسط  یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

آیا تا کنون به این فکر افتاده اید که چه دستگاهی توانسته است. بالاترین ارتفاع را از سطح زمینه داشته باشد ؟!! آیا بالاتر از آسمانخراشها و دکل های مخابراتی و برج ها و دژها سراغ دارین ؟!! اصلا این نکته مد نطرتان بوده است. که چگونه و با چه دستگاهی یک برج بنا میشود ؟!! ما امروز اینجاییم تا این سیستم معجزه گر را به شما معرفی کنیم . همه ما درباره تاور کرین یا همان جرثقیل برجی مطالبی شنیده ایم که البته به آن جرثقیل هوایی نیز میگویند . اگر نگاهی به تصاویر این سایت داشته باشید خواهید دید چگونه یک ساخته دست بشر توانسته است. تا سمت ابرها برود  و به زودی جو زمینه را فتح میکند  و اگر دز رمینه اجاره جرثقیل به مطالعه درباره انواع جرثقیل ها نیازدارید یوسفی کرین را دنبال کنید با ناگفته هایی از تاور کرین



( Sale ) `s other