Sale and Buy Tower Crane In Qarchak

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قابل توجه سازندگان محترم پروژه های مختلف ساختمانی مرتفع است.انهای تهران و البرز : همانطور که اطلاع دارید تاورکرین نوعی جرثقیل است. که از آن با نام جرثقیل برجی نیز یاد می شود و از اصلی ترین ماشین آلات ساختمانی محسوب می شود و به دلیل قدرت بالایی که دارد در جابجایی وسایل سنگین در ارتفاعات بلند و ساخت و ساز ساختمان های بلند...

استفاده از جرثقیل های دکلی در برج سازی باعث تسریع و تسهیل در امور ساخت و ساز شده است. در عصر کنونی به خصوص در ساختمان سازی و آسمان خراش ها از جرثقیل های برجی به وفور است.فاده می شود اجاره این نوع جرثقیل ها مناسب کسانی است. که هزینه بالایی برای تهیه جرثقیل برجی ندارند و باعث می شود تا پروژه شما در زمان کوتاهی انجام گیرد بدین سبب اجاره ماهیانه و سالیانه مقرون به صرفه می باشد برای اطلاع از قیمت بروز اجاره جرثقیل برجی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

معروف ترین برند های تاورکرین LIEBHERR و POTAIN می باشند که در ایران POTAIN معروف تر بوده و تهیه لوازم و قطعات یدکی آن آسان تر می باشد. این برند ساخت کشور فرانسه بوده و از سال میلادی به بعد بسیاری از قطعات آن در چین ساخته می شود که تحت لیسانس فرانسه و با همان کیفیت می باشند.اجزای تاورکرین در تصویر روبرو قابل مشاهده است..



( Sale and Buy ) `s other