Sale and Buy Tower Crane In Rodhen

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این جرثقیل ها (تاور کرین) برای ساختمان های بلند طراحی شده اند و در داخل ساختمان در حال ساخت مستقر می شوند و به ساختمان نیز مهار می گردد. دکل جرثقیل که از میان طبقات عبور کرده تنها به سطحی کوچک (. تا مترمربع) در هر کف نیاز دارد .کار مهار دکل در سطح زمین به کمک طوق های فولادی مخصوص، قاب و گوه انجام می گیرد. برای بالا بردن دکل ثابت از وینچ که جزئی از سیستم جرثقیل است. است.فاده می گردد.

کسی که بتواند این دستگاه عظیم را کنترل کند ، راننده یا اپراتور تاور کرین نام دارد که قبل از هر کاری باید گواهینامه تاور کرین را بگیرد و همچنین مهارت و تجربه لازم را داشته باشد یا به طور خلاصه اپراتور تاور فردی است. که به کنترل جرثقیل برجی میپردازد و کار های مربوط به کنترل و انجام کار های ساختمانی را انجام میدهد.

تاور کرین چیست ؟ به معنای &#;جرثقیل برجی&#; می باشد ، از این جهت که برای ساخت ساختمان های مرتفع که امکان دسترسی جرثقیل برای آنها نبود است.فاده می شد. لیکن به مرور زمان سازندگان آگاه شدند که است.فاده از این نوع جرثقیل جهت کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به پیشبرد پروژه ها بسیار موثر بوده تا جایی که اکثر سازندگان معتبر مدت هاست برای ساخت پروژه های خود ، چه کوچک و چه بزرگ ، جهت کاهش هزینه ها از تاورکرین است.فاده می کنند.



( Sale and Buy ) `s other