Sale and Buy Tower Crane In Salarieh Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با توجه به اشاره ای که در مطلب بالا نسبت به تولید قطعات تاور کرین داشتیم اینجا نیست میخواهیم بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات جرثقیل هوایی را به شما معرفی کنیم . همراه ما باشید با شرکت برتر تولید کننده جرثقیل هوایی یا همان جرثقیل برجی ( tower crane )

در اغلب موارد کابین اپراتور در بالای قسمت گردان قرار دارد ولی در برخی مدل ها کابین را روی فلش و یا بخش پایینی تاور کرین هم قرار می دهند. بستن بار و اتصال قلاب به بار، عموما توسط یک نفر که ریگر یا سیم بکسل انداز می باشد، انجام می گیرد. در بسیاری از موارد که اپراتور تاور کرین دید مناسبی روی بار ندارد و یا اینکه باربرداری در نقطه کور اپراتور انجام می گیرد، حضور ریگر آموزش دیده و مقید به اصول

توضیح اینکه پس از ارتفاع است.انداردی که سازنده ی دستگاه تعیین نموده است. می بایست جهت ارتفاع بیشتر از است.اندارد دستگاه توسط کادر آنکاراژ ( کمربند ) به نقاطی از ساختمان و یا سازه مورد نظر مهار گردد . کلیه مراحل نصب ، مونتاژ ، ارتفاع دادن ، بستن کمربند و &#; می بایست توسط نیرو های متخصص و کار آزموده قرار گیرد زیرا کوچکترین اشتباه می تواند آخرین اشتباه افراد باشد.



( Sale and Buy ) `s other