Rent Tower Crane In South of Tehran

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به طور کلی این نوع جرثقیل نسبت به جرثقیل های برجی ثابت یا مشابه به بازوی متحرک افقی یا تاشو کوچکتری جهت پوشش سطح ساختمان در دست ساخت نیاز دارد و نیز بازوی متحرک جرثقیل (تاور کرین) از قطعات کوچکتری جهت پوشاندن منطقه ساختمانی که به سادگی جابجا می شوند تشکیل می شوند.

آیا تا کنون به این فکر افتاده اید که چه دستگاهی توانسته است. بالاترین ارتفاع را از سطح زمینه داشته باشد ؟!! آیا بالاتر از آسمانخراشها و دکل های مخابراتی و برج ها و دژها سراغ دارین ؟!! اصلا این نکته مد نطرتان بوده است. که چگونه و با چه دستگاهی یک برج بنا میشود ؟!! ما امروز اینجاییم تا این سیستم معجزه گر را به شما معرفی کنیم . همه ما درباره تاور کرین یا همان جرثقیل برجی مطالبی شنیده ایم که البته به آن جرثقیل هوایی نیز میگویند . اگر نگاهی به تصاویر این سایت داشته باشید خواهید دید چگونه یک ساخته دست بشر توانسته است. تا سمت ابرها برود  و به زودی جو زمینه را فتح میکند  و اگر دز رمینه اجاره جرثقیل به مطالعه درباره انواع جرثقیل ها نیازدارید یوسفی کرین را دنبال کنید با ناگفته هایی از تاور کرین

این جرثقیل ها (تاور کرین) برای ساختمان های بلند طراحی شده اند و در داخل ساختمان در حال ساخت مستقر می شوند و به ساختمان نیز مهار می گردد. دکل جرثقیل که از میان طبقات عبور کرده تنها به سطحی کوچک (. تا مترمربع) در هر کف نیاز دارد .کار مهار دکل در سطح زمین به کمک طوق های فولادی مخصوص، قاب و گوه انجام می گیرد. برای بالا بردن دکل ثابت از وینچ که جزئی از سیستم جرثقیل است. است.فاده می گردد.



( Rent ) `s other