Rent Tower Crane In Tehran stone Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به همین علت بعد از مدتی مختراعانی جمع شدند و تصمیم به ساخت و پیشرفته تر کردن اهرم های تعادلی کردند که بعد از مدتی به نتیجه رسیدند و توانستند وسیله ای به اسم جرثقیل برجی بسازند که مخصوص ساختمان ها و برج های مرتفع است. که این وسیله علاوه بر اینکه هزینه ها را کمتر کرد بلکه سرعت انجام و پایان دادن به پروژه ها را نیز کوتاه تر کرد.

در اغلب موارد کابین اپراتور در بالای قسمت گردان قرار دارد ولی در برخی مدل ها کابین را روی فلش و یا بخش پایینی تاور کرین هم قرار می دهند. بستن بار و اتصال قلاب به بار، عموما توسط یک نفر که ریگر یا سیم بکسل انداز می باشد، انجام می گیرد. در بسیاری از موارد که اپراتور تاور کرین دید مناسبی روی بار ندارد و یا اینکه باربرداری در نقطه کور اپراتور انجام می گیرد، حضور ریگر آموزش دیده و مقید به اصول

تاور کرین ها پس از بلند کردن بار از روی زمین دارای مانور حرکت بار به سمت جلو یعنی دور از دستگاه (شاریوت به جلو) و حرکت بار به سمت عقب یعنی به سمت خود دستگاه (شاریوت به عقب ) می باشند. البته لازم به ذکر است. باری را که بیش از حد مجاز تناژ دستگاه می باشد را توسط میکروسوئیچ های قطع کن کنترول می نماید و از جلو رفتن آن خود داری می کند.



( Rent ) `s other