Sale and Buy Tower Crane In Tehran stone Industrial City

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با توجه به اشاره ای که در مطلب بالا نسبت به تولید قطعات تاور کرین داشتیم اینجا نیست میخواهیم بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات جرثقیل هوایی را به شما معرفی کنیم . همراه ما باشید با شرکت برتر تولید کننده جرثقیل هوایی یا همان جرثقیل برجی ( tower crane )

ناوگان شماره شركت چيني كه در حال جابجايي در عدد پنج نبود ، در مجموع يك شاخص كل IC ، بود. در طی سال گذشته خدمات تجهیزات تات هونگ بیش از واحد افزایش جرثقیل برج خود را افزایش داده و بیش از کارمند اضافی را نیز به کار گرفته است. ، ضمن اینکه تعداد انبارهای خود را نیز به شش مورد کاهش داده است.. به نظر می رسد این تغییرات حاوی تغییرات چشمگیر در مدیریت بهره وری شرکت است.

جرثقیل ها با توجه به کاربرد و خدماتی که ارائه می دهند و با توجه به عملیات مختص به کاربردشان در انواع , اقسام و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند جرثقیل دکلی و یا برجی در دسته جرثقیل های ثابت قرار دارد این نوع از ماشین های مدرن و امروزی محسوب می شود که ساختاری شبیه به ترازو دارد جرثقیل های دکلی بسیار پر مصرف می باشند از آنها با نصب بر روی زمین در ساخت ساختمان های بلند و برج سازی است.فاده می شود. شرکت اجاره جرثقیل یوسفی کرین همراه شماست با اطلاعات مفیدی از جرثقیل دکلی



( Sale and Buy ) `s other