Rent Tower Crane In West of Tehran

Tower Crane-1
Tower Crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کلیه تاور کرین ها از چند اجزای اصلی و چند بخش فرعی تشکیل شده اند . و نسبت به ارتفاع بیشتر هر جرثقیل هوایی باید کلیه این قطعات تقویت شده و یا تعویض شوند  . ا توجه به سختگیریها نسبت به مقاومت بالایی جرثقیل های برجی اجزای اصلی این شیشتم غول پیکر تنها توسط چند شرکت خاص تولید و توضیع میشوند  اجزای اصلی عبارتند از  :

نیروی محرکه جرثقیل، برق با ولتاژ بالاست و کابل برق رسان به یک قرقره فنردار متصل می شود تا با عقب آمدن جرثقیل کابل اضافی به داخل قرقره کشیده شود و بدین ترتیب خطر قطع یا گیر کردن توسط واگن چرخدار حمل جرثقیل بر روی ریل کاهش یابد. میزان ظرفیت باربری و تجهیزات بازوی متحرک جرثقیل سیار (تاور کرین)، مشابه جرثقیل های ثابت می باشد.

جرثقیل دکلی و یا برجی پر است.فاده ترین جرثقیل ها می باشد این نوع ماشین معمولا توسط پایه های ثابت شده در بتن در مجاورت و نزدیکی محل مورد نظر برپا شده و با توجه به نامشان برای ساخت ساختمان های بلند و برج های آسمان خراش کاربرد دارند این ماشین ها قادرند که اجسام با وزن تن را تا ارتفاع فوت بالاببرند مکانیزم این ماشین به دین گونه است. که اپراتور توسط ارسال سیگنال به شکل دستی می تواند برای بلند کردن و یا رها کردن اجسام دستورات را ارسال کند .



( Rent ) `s other