Rent Truck In Parand Industrial City

Truck-1
Truck-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اما کلمه Ainax پایان سهامداری ولوو تراکس در اسکانیا نبوده زیرا Ainax تازه تأسیس واسطه‌ای بوده تا سهام ٪ ولوو را به دست سهام داران خود ولوو برساند در واقع شرکت Ainax حلقه واسطی قرار داده شد تا ولوو در پشت پرده باقی بماند و دولت و اتحادیه اروپا بهانه‌ای برای رد حضور ولوو در اسکانیا نداشته باشند. از مجموع سود حاصله در شرکت Ainax در حدود ٫٪ به سهامداران ولوو می‌رسیده. ترفند اقتصادی ولوو با وجود قانونی بودن پس از چند سال به صورت جدی از طرف کمسیون‌های اتحادیه اروپا سرکوب گردید و قرار شد ولوو در سال به‌طور کامل از سهام داری اسکانیا کنار بکشد.

محصولات در دو بخش امنیتی و نظامی طبقه‌بندی می‌شوند. بخش امنیتی دارای انواع خودرهای سبک حمل پول، حمل ادوات نظامی، حمل افراد مهم تحت کنترل و حمل یگان‌های ویژه می‌باشد و بخش دفاعی شامل انواع نفربرها سنگین و فوق سنگین، انواع کامیون‌های سبک و سنگین حمل ادوات، انواع آف رودهای سبک و سنگین می‌باشد که برخی مدل‌ها در نوع زره پوش نیز طراحی و تولید می‌گردد.

اتوبان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ماموت همواره سعی دارد تا با ارائه راه حل های آنلاین، مسیر معاملات خودروهای تجاری سنگین را برای رانندگان و فعالان این حوزه کوتاه و شفاف نماید. با توجه به اهمیت وقت و منابع در صنعت حمل و نقل، تمامی ابزار های مورد نیاز را به خدمت گرفته ایم تا زیرساختی ایجاد نماییم که در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن امنیت معاملات را برای شما فراهم کنیم.



( Rent ) `s other