Rent Truck In Sahand Industrial City

Truck-1
Truck-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



TruKKer is currently the largest tech-enabled truck aggregator in MENA and GCC with its presence in countries and serving more than + enterprises daily, offering hauling opportunities to more than , trucks with thousands of weekly operations across the MENA and GCC. TruKKer is growing fiercely and expanding to increase its presence reaching + countries with expansions in North Africa, LEVANT and beyond.

این افزایش تدریجی نفوذ ولوو در اسکانیا بار دیگر مورد مخالفت اتحادیه اروپا قرار گرفت و ولوو مجبور شد برخی از سهم خود را در بازار آزاد بفروشد و ٪ باقی‌مانده را در ۸م ژوئن به یک شرکت تازه تأسیس به نام Ainax آی نکس فروخت و در سال جولان دادن نام ولوو تراکس در تاریخچه شرکت اسکانیا در ظاهر به پایان رسید.

اتوبان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ماموت همواره سعی دارد تا با ارائه راه حل های آنلاین، مسیر معاملات خودروهای تجاری سنگین را برای رانندگان و فعالان این حوزه کوتاه و شفاف نماید. با توجه به اهمیت وقت و منابع در صنعت حمل و نقل، تمامی ابزار های مورد نیاز را به خدمت گرفته ایم تا زیرساختی ایجاد نماییم که در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن امنیت معاملات را برای شما فراهم کنیم.



( Rent ) `s other