Sale Truck In South of Tehran

Truck-1
Truck-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



Ainax به دلیل تلاش ولوو برای نفوذ در اسکانیا که موجب از بین رفتن فضای رقابت و تشکیل اقتصاد بسته می‌شد تحت فشارهای سیاسی قرار گرفت در فوریه سال اسکانیا اعلام کرد قسمتی از سهام خود که در اختیار Ainax است. به فروش خواهد رسید و این شرکت واسطه منحل خواهد گردید

 شرکت سامان قطعه حامی نیرو خاورمیانه جهت رفع نیازهای شرکت هـای معدنی در حـوزه های تامین ماشین آلات(حفاری، بارگیری، باربری و راه سازی)، تامین قطعات سرمایه ای و یدکی(موتـور، گیربکس و &#;) و تامیـن فیلترهای مصرفی معادن از برندهای روز دنیا تاسیس گردیده است..بـا توجه بـه مسائل و مشکلات عدیـده اقتصادی حال حاضر کشور، دارای دو شرکت در خارج از ایـران یـک شرکت در امارات متحده عربی و شرکتی دیگر در سنگاپور می باشد، تا با دور زدن تحریم های ضالمانـه،خدمتی هرچند کوچک برای کشور ایران بردارد.

اتوبان به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ماموت همواره سعی دارد تا با ارائه راه حل های آنلاین، مسیر معاملات خودروهای تجاری سنگین را برای رانندگان و فعالان این حوزه کوتاه و شفاف نماید. با توجه به اهمیت وقت و منابع در صنعت حمل و نقل، تمامی ابزار های مورد نیاز را به خدمت گرفته ایم تا زیرساختی ایجاد نماییم که در ساده ترین و سریع ترین حالت ممکن امنیت معاملات را برای شما فراهم کنیم.



( Sale ) `s other