در فناوری VRF کنونی از موتورهایی با مبدل کمپرسورهای اینورتر، شیرهای برقی برگشت روغن، بردهای الکترونیکی، مداربندی پیچیده مبرد و روغن و کنترل هایی است.فاده میشود که اجازه می دهند تا واحد داخلی یا بیشتر به شکل متصل به یک واحد خارجی کار نماید، سیست مهای مولتی اسپیلیت متشکل از چند قسمت داخلی متصل به یک واحد خارجی می باشد.
در فناوریVRF کنونی از موتورهایی با مبدل جریان (کموتاتور) الکترونیکی (ECM)، کمپرسورهای پیچی با محرک معکوسگر، کمپرسورهای چندتایی، پیکربندیهای چندکاره، مداربندی پیچیده مبرد و روغن، برگشتها، و کنترلهایی است.فاده میشود که اجازه میدهند تا واحد داخلی یا بیشتر به شکل متصل به یک واحد خارجی کار نمايد سیستمهای مولتی اسپیلیت متشکل از چند قسمت داخلی متصل به یک واحد خارجی ميباشد.
سلام جناب نصیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.
سیستمهایVRF انواع پیشرفته ای از سیستمهای مولتی اسپیلیت بدون کانال هستند که اجازه میدهند واحدهای داخلی زيادي به هر واحد خارجی متصل شوند و امکانات اضافه ای از قبیل گرمایش و سرمایش همزمان و بازیابی گرما را نیز فراهم کنند. سیستمهای پمپ گرمایی مولتی اسپیلیت گرمایش در تمام واحدهای داخلی، یا سرمایش در تمام واحدها را امکان پذیر میسازند؛ نه گرمایش و سرمایش همزمان. اما سیستمهای VRF امکان گرمایش و سرمایش همزمان و همچنین بازیابی گرما جهت کاهش مصرف انرژی طی فصل گرمایش را فراهم میکنند.
اصولا برای بیان معایب یک سیستم تهویه مطبوع باید آن را با یک سیستم دیگر که امکانات برابر به شما ارائه میدهند را بررسی کنید. از معایب سیستم VRF میتوان به این مورد اشاره کرد که در منطق خیلی سرد باید از یک سیستم گرمایشی مکمل هم است.فاده کرد.