Services Vending machine In Islamshahr

Vending machine-1
Vending machine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دستگاه های وندینگ نوشیدنی های گرم تمام اتوماتیک، دارای طراحی مدرن، رابط کاربری خلاقانه و تکنولوژی پیشرفته روز دنیا می باشند. قهوه های دستگاه وندینگ دارای همان طعم قهوه ای است. که شما در کافی شاپ ها میل میفرمایید. قابلیت ارائه انواع قهوه مانند اسپرسو از دانه های قهوه و سایر نوشیدنی های فوری را دارد.

اولین تجربه بشر در ساخت دستگاه وندینگ یا دستگاه فروش اتوماتیک متعلق به Heroof Alexandria مهندس و ریاضیدان قرن اول میلادی می‌باشد. دستگاه او سکه را می پذیرفت و سپس آب مقدس توزیع می کرد. وقتی‌ سکه گذاشته می شد، بر روی کفه‌ای که متصل به یک اهرم بود می‌‌افتاد و به سبب آن اهرم دریچه‌ای را باز می کرد که اجازه می داد مقداری آب به بیرون جریان پیدا کند. کفه بر اثر وزن سکه تا افتادن سکه به سرازیرشدن ادامه می‌‌داد تاوقتی‌ سکه می‌‌افتاد، یک وزنه تعادلی اهرم را با یک ضربه به سمت بالا می‌‌فرستاد و دریچه بسته می‌‌شد.

[maplist categories=&#;&#; showdirections=&#;false&#; hidecategoriesonitems=&#;true&#; hideviewdetailbuttons=&#;true&#; expandsingleresult=&#;false&#; categoriesmultiselect=&#;false&#; streetview=&#;false&#; showdirections=&#;false&#; startlatlong=&#;.,.&#; defaultzoom=&#;&#; selectedzoomlevel=&#;&#; hidesearch=&#;true&#; hidefilter=&#;true&#; hidesort=&#;true&#; viewstyle=&#;maponly&#; locationsperpage=&#;&#;]



( Services ) `s other