Sale Vending machine In Parand Industrial City

Vending machine-1
Vending machine-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در ایران نیز است.فاده از اینگونه دستگاه ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در سال متداول شده بود که با توجه به خدمات فنی و پشتیبانی مورد نیاز و مشکلات ناشی از وقوع جنگ تحمیلی پس از مدتی دستگاه های موجود به انبارهای متروکه منتقل گردید. اما در طی سال گذشته باحضور شرکت های عرضه کننده خدمات پس ازفروش دستگاه های فروش اتوماتیک درایران تهیه وبهره برداری ازاین دستگاه ها راحت تر شده و این روزها نیزبا توجه به قرار گرفتن این دستگاه ها در اکثر اماکن تفریحی ، تجاری ، ادارات و شرکت ها است.فاده از این دستگاه ها بسیار رایج گردیده است..

شرکت کرون آرمان باتیس ایرانیان به شماره ثبت نماینده رسمی شرکت FAS ایتالیا وارد کننده دستگاههای پیشرفته خودکار فروش نوشیدنی های سرد،گرم و تنقلات می باشد.این شرکت با هدف است.قرار،تجهیز،نظارت و پشتیبانی دستگاههای فوق الذکر جهت ارائه محصولات در کمترین زمان و بالاترین کیفیت در اردیبهشت ماه در شهر مشهد شروع به فعالیت نمود.

اولین تجربه بشر در ساخت دستگاه وندینگ یا دستگاه فروش اتوماتیک متعلق به Heroof Alexandria مهندس و ریاضیدان قرن اول میلادی می‌باشد. دستگاه او سکه را می پذیرفت و سپس آب مقدس توزیع می کرد. وقتی‌ سکه گذاشته می شد، بر روی کفه‌ای که متصل به یک اهرم بود می‌‌افتاد و به سبب آن اهرم دریچه‌ای را باز می کرد که اجازه می داد مقداری آب به بیرون جریان پیدا کند. کفه بر اثر وزن سکه تا افتادن سکه به سرازیرشدن ادامه می‌‌داد تاوقتی‌ سکه می‌‌افتاد، یک وزنه تعادلی اهرم را با یک ضربه به سمت بالا می‌‌فرستاد و دریچه بسته می‌‌شد.



( Sale ) `s other