Electronic waste In Parand Industrial City ( Buy )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یک آهنربا سربار قدرتمند آهن و فولاد را از جریان زباله در نوار نقاله جدا می کند. مواد فلزی جدا شده سپس برای فروش به عنوان فولاد بازیافتی آماده می شوند. پردازش بیشتر مکانیکی آلومینیوم، مس و تخته مدار را از جریان مواد جدا می کند که در حال حاضر بیشتر پلاستیک است.. سپس، برای جداسازی شیشه ای از پلاستیک، تکنولوژی جداسازی آب است.فاده می شود. بازرسی ویژوال و مرتب سازی دستی کیفیت مواد است.خراج شده را بهبود می بخشد. جریانهای جدا شده از آلومینیوم، مس و صفحات مدار جمع آوری شده و برای فروش به عنوان مواد اولیه بازیافت شده آماده می شوند. فن آوری های جداسازی پیشرفته در روند است.فاده می شود. گام نهایی در فرایند جداسازی هر گونه باقی مانده های فلزی باقی مانده از پلاستیک ها را است.خراج و است.خراج می کند تا جریان بیشتری را تصفیه کند.

ما در حال ایجاد اتلاف الكترونیكی با نرخ سريع هستیم. برخی از رایج ترین رایانه های الکترونیکی عبارتند از تلفن های همراه (هر ماه جایگزین)، کامپیوترهای رومیزی (هر دو سال یکبار جایگزین)، پخش کننده های قابل حمل قابل حمل (جایگزین هر / سال)، دستگاه پخش DVD (جایگزین هر / سال)، چاپگر (جایگزین هر + سال) و تلویزیون (جایگزین هر + سال).

تیری ون Kerckhoven، مدیر فروش جهانی گروه Umicore گروه فناوری، در کنفرانس مطبوعاتی IERC که در سالزبورگ در ژانویه برگزار شد، اظهار داشت: "افزایش سطح مینیاتوری کردن، این پرسش را مطرح می کند که آیا فرآیندهای تصفیه متعارف مانند شستشوی در حال حاضر و فن آوری های پس از خراب کردن هنوز هم برای مقابله با چالش های بازیافت در آینده مناسب خواهد بود. "



( Buy ) `s other In Parand Industrial City