Boiler In Andisheh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فراموش نکنید کاربردهای شیرهای اطمینان، خاص است. و شما نباید شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار را در مخزن تحت فشار بویلر است.فاده کنید. اگر از شیری که است.فاده می کنید که اتیکت یا نشان معتبر است.اندارد ندارد ولی شما فکر میکنید که این شیر خوب است. و از آن در ساخت بویلر صنعتی است.فاده میکنید

ساختمان ها با گذر زمان نشست می کنند و گاهی اسکلت (که لوله ونت را نگه می دارد) مستقل از بویلر جابه جا می شود و فونداسیون، محل خروجی شیر اطمینان و لوله ونت را تغییر می دهد. نشست می تواند اسکلت را جابه جا کند بنابراین لوله ونت در مرکز ریشه قرار نمی گیرد اما آن را فشار می دهد و تنش بر شیر اطمینان وارد می شود. هر سال، ترجیحا قبل از تست سالانه شیر اطمینان، قرار داشتن لوله ونت در جای مخصوص خودش را کنترل کنید و از وجود حدود یک اینچ فاصله بین آن و قطره چکان مطمئن شوید.

نکته ی دیگر آنست که هرگز نباید لوله ای بین شیر و بویلر صنعتی اضافه کنید. حتی نباید هیچ شیر دیگری در این میان قرار دهید. زمان هایی وجود دارد که در تست بویلر و یا امور مربوط به نگهداری بویلر صنعتی، دیگر مسیرهای مربوط به شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار را مسدود می کنید ولی قبل از شروع بهره برداری باید آنها را به حالت عملکردی بازگردانید. این شیرها باید به صورت عمودی نصب شوند در غیر این صورت عملکرد مناسبی نخواهند داشت.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Andisheh Industrial City