Boiler In Firozkooh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مزیت‌های دیگ‌های لوله‌آتشی عمدتاً در امور مرتبط با محدودیت‌های فضایی و نیاز به انتقال حرارت سریع است.. در موردی که فضای آزاد کمتری برای نصب دستگاه وجود دارد، دیگ‌های لوله‌آتشی به علت طراحی افقی و کم‌فضایی، انتخاب مناسبی می‌باشند.

توجه کنید که هزینه ی درخواستی برای خرید انواع مختلف از بویلرهای برقی در بازار یک مقدار مشخص است. به همین دلیل اگر قیمت کمتری برای خرید به شما پیشنهاد شد حتما به كيفيت آن مشكوك باشيد زيرا لزومي ندارد يك محصول اصل به هزينه ي بسيار كم به فروش برسد و توليد كننده هيچ سودي نبرد. كارشناسان بخش فروش ما بررسي هاي جدي در مورد كيفيت بويلرهاي موجود در ليست فروش انجم مي دهند و اين امر سبب مي شود كه كيفيت آنها به مقدار  مطلوب قابل قبول باشد. هدف ما ، رضايت شما عزیزان است. به همين دليل در تلاش هستيم كه محصول د ودستگاه مرغوب و با كيفيت به دست شما برسد.

اکنون Fire Tube را متوجه شدید بیایید نگاهی به بویلر لوله آب (Water Tube Boiler) بیاندازیم طراحی تقریبا شبیه بویلرFire Tubeاست،اما به جای لوله های آتش گرمایش کوره برای گرم کردن آب در یک مخزن،کوره لوله های آب را داخل کوره گرم می کند.به همین ترتیب یک منبع سوخت در کوره می سوزد و باعث گرم شدن لوله های آب داخل کوره می شود.باردیگر هنگامی که آب  به جوش می آید بخار تولید می شود و پایین دست منتقل می شود.دیگ Water Tube از نظر حرارتی کارآمدتر ازدیگ Fire Tube است. اما ساخت آن پیچیده تراست و کیفیت آب میتواند یک عامل محدود کننده باشد، ممکن است. آب برای کارآمدتر شدن نیاز به فیلتر داشته باشد.احتراق فرآیند سوزاندن منبع سوخت است. برای ایجاد واکنش باید منبع سوخت،گرما،اکسیژن وجود داشته باشد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Firozkooh Industrial City