Boiler In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ترکیب معمولی این نوع بویلر بخار یک کوره و یک مخزن آب است. به عنوان دیگ بخار و یک دود کش عمل می کند. لوله ها از مخزن آب عبور می کنند که گرمای کوره را به آب انتقال دهند و دودکش گرماو گازهای ناشی ازاثر گرمایش را تخلیه کی کند تا فشار از سطح مورد نظر بالا نرود.

ساختمان ها با گذر زمان نشست می کنند و گاهی اسکلت (که لوله ونت را نگه می دارد) مستقل از بویلر جابه جا می شود و فونداسیون، محل خروجی شیر اطمینان و لوله ونت را تغییر می دهد. نشست می تواند اسکلت را جابه جا کند بنابراین لوله ونت در مرکز ریشه قرار نمی گیرد اما آن را فشار می دهد و تنش بر شیر اطمینان وارد می شود. هر سال، ترجیحا قبل از تست سالانه شیر اطمینان، قرار داشتن لوله ونت در جای مخصوص خودش را کنترل کنید و از وجود حدود یک اینچ فاصله بین آن و قطره چکان مطمئن شوید.

یکی دیگر از کاربردهای جالب بویلر در دم کردن آبجو است..در فرآیند دم کردن آبجو مالت باید آسیاب شودو با آب مخلوط شود،فرآیندی که به آن له کردن (Mashing) می گویند .سپس این مش با است.فاده از بخار برای چندین ساعت قبل از وارد شدن مخمر برای شروع تخمیر گرم می شود برای تولید گرما به یک منبع سوخت،گرما،اکسیژن نیاز داریم تا واکنش صورت پذیرد ودر نتیجه با گرم کردن لوله های آب و است.فاده از لوله های آتش برای گرم کردن مخزن بخار در فشار های بسیار بالا تولید می شود تا مقادیر زیادی انرزی تویلید شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City