Boiler In Salarieh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اکنون Fire Tube را متوجه شدید بیایید نگاهی به بویلر لوله آب (Water Tube Boiler) بیاندازیم طراحی تقریبا شبیه بویلرFire Tubeاست،اما به جای لوله های آتش گرمایش کوره برای گرم کردن آب در یک مخزن،کوره لوله های آب را داخل کوره گرم می کند.به همین ترتیب یک منبع سوخت در کوره می سوزد و باعث گرم شدن لوله های آب داخل کوره می شود.باردیگر هنگامی که آب  به جوش می آید بخار تولید می شود و پایین دست منتقل می شود.دیگ Water Tube از نظر حرارتی کارآمدتر ازدیگ Fire Tube است. اما ساخت آن پیچیده تراست و کیفیت آب میتواند یک عامل محدود کننده باشد، ممکن است. آب برای کارآمدتر شدن نیاز به فیلتر داشته باشد.احتراق فرآیند سوزاندن منبع سوخت است. برای ایجاد واکنش باید منبع سوخت،گرما،اکسیژن وجود داشته باشد.

طراحی دقیق بر اساس است.انداردهای ملی و بین المللی تلاش مستمر برای بهینه كردن طراحی و سال‌ها سابقه همکاری با معتبرترین تولیدکننده فن‌کویل در اروپا، منجر به تولید محصولاتی باكیفیت و قابل رقابت با بهترین نمونه‌های خارجی شده است..

ترکیب معمولی این نوع بویلر بخار یک کوره و یک مخزن آب است. به عنوان دیگ بخار و یک دود کش عمل می کند. لوله ها از مخزن آب عبور می کنند که گرمای کوره را به آب انتقال دهند و دودکش گرماو گازهای ناشی ازاثر گرمایش را تخلیه کی کند تا فشار از سطح مورد نظر بالا نرود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Salarieh Industrial City