septic tank In Bijin Rey Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.

هر چند وقت یکبار این دستگاه باید تخلیه شود که این امر به حجم مخزن ، میزان مواد جامد غیر قابل تجزیه ورودی و دمای محیط بستگی دارد. برخی از مسئولین وزارت بهداشت تخلیه مخازن در فواصل کوتاه را ضروری دانسته و دیگر مسئولین نیز معتقدند که این موضوع باید به تصمیم بازرس ویژه وزارت بهداشت سپرده شود. بسته به تعداد نفرات موجود در ساختمانی که مجهز به این سیستم است. در بعضی از سیستم ها نیاز به تخلیه هر چند سال یا زودتر دارند. در حالیکه در برخی دیگر ممکن است. نیاز به تخلیه بین تا سال باشد. یک سیستم قدیمی تر با مخزن کوچکتر که توسط خانواده نسبتا بزرگ مورد است.فاده قرار میگیرد نیاز به تخلیه خیلی بیشتر و سریعتر از سیستم جدیدی است. که فقط توسط چند نفر است.فاده میشود. پس از هر بار تخلیه مخازن و هنگام پر شدن تدریجی مخزن ، مجدداً به سرعت تجزیه بی هوازی از سر گرفته می شود.

شرکت kish septic با همکاری شرکت صنایع لوله های آبرسانی قزوین بزرگترین تولید کننده محصولات پلی اتیلن در ایران اقدام به تولیداتی با قیمتی است.ثنایی کرده است.. تولید محصولات با پروفیل های ساختمند و دوجداره تخصص ماست. این محصولات با کیفیت و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش و قیمتی بدون واسطه می باشد. جهت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت آن خواهشمندیم ابتدا از محل کارخانه ، آزمایشگاه ، پروسه تولید و غیره بازدید فرمایید. گند انبار دوجداره پلی اتیلن از ساده ترین و ارزان ترین نوع تصفیه فاضلاب میباشد که بصورت همزمان از دو روش



( Sale, implementation consultation ) `s other In Bijin Rey Industrial City