septic tank In Chahrdangeh ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




امروزه طراحی این مخازن معمولاً شامل دو محفظه یا تانک است.. هر کدام مجهز به دریچه دسترسی که اصلاحا دریچه منهول یا دریچه بازدید یا دریچه آدم رو نام دارد پوششی هم برای دریچه که درب دریچه منهول یا درب دریچه ویزیت هستند. این دو محفظه با یک دیواره تقسیم کننده (دیوایدر) به صورتی که از کف مخزن تا چند سانتیمتر مانده به تاج مخزن قرار می گیرد از یکدیگر جدا می شوند. ناگفته نماند که طراحی سپتیک پلی اتیلن باتوجه به نقشه کارفرما و پس از بررسی دقیق و تست تنش در نرم افزار المان محدود آباکوس و تایید واحد فنی انجام می شود.

دفع بیش از حد روغن های پخت و پز و چربی می تواند باعث مسدود شدن لوله های زهکش ورودی شود. کاهش و از بین بردن روغن‌ها و چربی‌ها اغلب دشوار است. و در تخلیه دوره ای مخزن می تواند باعث بوی شدید و مشکلات خاص شود. شستشو و انداختن مواد زائد غیر قابل تجزیه زیستی در توالت مانند ته سیگار ، گرد و خاک ، محصولات بهداشتی و غیره می توانند باعث انسداد تاسیسات یک مخزن septic و پر شدن سریع آن شوند.

شرکت کیش سپتیک با هدف ارتقای کیفیت اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات خود نظیر : لوله تک جداره ، دو جداره از نوع کاروگیت و اسپیرال کاروگیت ، مخزن آب ، مخزن اسید ، سپتیک تانک ، چربی گیر ، پکیج تصفیه خانه و منهول از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن کرده است.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Chahrdangeh