septic tank In Damavand ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




جریان فاضلاب بین مخازن توسط لوله های با قطر تا سانتی متر برقرار می گردد، ممکن است. این امر بوسیله سوراخ هایی که در دیواره جدا کننده به فاصله تا سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از انباره فاضلاب سرریز نشود. فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخ ها سانتی متر در نظر می گیرند.

تبریز قطب گردشگری کشورهای همجوار و قطب تجاری شمال غرب ایران و دارای جاذبه های گردگشگری بسیار فراوانی میباشد. به روز بودن هتل‌ها و مراکز تفریحی و تجاری از ملزومات این شهر مدرن می باشد. است.فاده از گند‌انبار جزو جدانشدنی پروژه های عمرانی و واحد‌های مسکونی می باشد.

امروزه طراحی این مخازن معمولاً شامل دو محفظه یا تانک است.. هر کدام مجهز به دریچه دسترسی که اصلاحا دریچه منهول یا دریچه بازدید یا دریچه آدم رو نام دارد پوششی هم برای دریچه که درب دریچه منهول یا درب دریچه ویزیت هستند. این دو محفظه با یک دیواره تقسیم کننده (دیوایدر) به صورتی که از کف مخزن تا چند سانتیمتر مانده به تاج مخزن قرار می گیرد از یکدیگر جدا می شوند. ناگفته نماند که طراحی سپتیک پلی اتیلن باتوجه به نقشه کارفرما و پس از بررسی دقیق و تست تنش در نرم افزار المان محدود آباکوس و تایید واحد فنی انجام می شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Damavand