septic tank In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.

یک سمت آن به لوله فاضلاب ورودی و سمت دیگر به چاه جذبی و یا مستقیما به محیطی که با لوله های زهکشی لوله کشی شده مثل مکانهایی که نیاز به آبیاری دارند (فضای سبز و غیره ) متصل شده است..معمولاً این اتصالات لوله با یک لوله T مانند ساخته می شوند که اجازه می دهد تا مایعات بدون ایجاد مزاحمت وارد و خارج شود. در شکل زیر می توانید septic ، لوله های T  مانند داخل هر دو مخزن ( که در ورودی تانک اول و خروجی تانک دوم نصب شده ) ، منهول و سیستم زهکشی را مشاهده فرمایید.

نوع آجری با مصالح ساختمانی (آجر و سیمان ) ساخته میشود. میتوان از بلوکهای سیمانی یا سنگ هم بجای آجر است.فاده کرد. بزرگترین عیب این محصول نشت فاضلاب از دیواره و کف آن میباشد که نشان دهنده عدم مقاومت دیواره آن است.. پس از گذشت مدتی از ساخت آن، ترک ها و درز های زیادی در کف و دیواره آن ایجاد شده است.باعث نشت فاضلاب به بیرون از مخزن و آلودگی خاک اطراف مخزن میشود. با گذشت زمان و جذب این فاضلاب به آب های زیر زمینی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. مشکلات این نوع گند انبارها مشکلاتی در ساختار بدنه آن ها می‌باشد زیرا این آجر ها فشار جانبی کمی را میتوانند تحمل کنند. حداکثر عمق که میتوانند دفن شوند به متر محدود میشود که خود نوعی محدودیت به حساب می آید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran