septic tank In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




یک سمت آن به لوله فاضلاب ورودی و سمت دیگر به چاه جذبی و یا مستقیما به محیطی که با لوله های زهکشی لوله کشی شده مثل مکانهایی که نیاز به آبیاری دارند (فضای سبز و غیره ) متصل شده است..معمولاً این اتصالات لوله با یک لوله T مانند ساخته می شوند که اجازه می دهد تا مایعات بدون ایجاد مزاحمت وارد و خارج شود. در شکل زیر می توانید septic ، لوله های T  مانند داخل هر دو مخزن ( که در ورودی تانک اول و خروجی تانک دوم نصب شده ) ، منهول و سیستم زهکشی را مشاهده فرمایید.

تبریز قطب گردشگری کشورهای همجوار و قطب تجاری شمال غرب ایران و دارای جاذبه های گردگشگری بسیار فراوانی میباشد. به روز بودن هتل‌ها و مراکز تفریحی و تجاری از ملزومات این شهر مدرن می باشد. است.فاده از گند‌انبار جزو جدانشدنی پروژه های عمرانی و واحد‌های مسکونی می باشد.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City