Boiler In East of Tehran ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




استفاده از این محصولات چالش های خاص خود را نیز دارد، از مهمترین محدودیت های برای به کارگیری این بویلرها می توان به کمبود انرژی الکتریسیته اشاره کرد. مصرف برق زیاد می تواند هزینه های بعدی را به مقدار بسیار زیاد افزایش داده و این امر باز نظر اقتصادی بهینه نباشد. این نوع از بویلرها دارای ظرفیت محدود هستند به همین دلیل قابل است.فاده در صنایع بزرگ نمی باشند. به منظور تبدیل بویلرهای برقی به هر نوع از بویلرهای دیگر باید هزینه ی گزاف پرداخت شود که عملا به صرفه نیست. وجود همین محدودیت های در برخی از مواقع سبب می شود که دیگ بخار برقی گزینه ی مناسبی برای  است.فاده در یک صایع نباشد. به همین دلیل تاکید می شود بررسی های لازم به طور جدی انجام شود.

این شیرها مهم ترین عنصر تریم بویلر هستند. چون آنها آخرین خط دفاع در برابر جلوگیری از بروز فاجعه انفجار در بویلر را برعهده دارند. به خاطر همین شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار ممکن است.. ساده به نظر برسد اما پالوده ترین وسیله در جهان است.. کد ASIVE شامل سخت گیرانه ترین ملزومات در ساخت، تست و تایید آنها است.. سازنده شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار باید از شرکت است.اندارد بین المللی ASME مجوزهای لازم را اخذ کند. این شیرها باید اتیکت یا مهر مقتضی ASME را برای کاربرد مربوطه داشته باشند. این نشان ها (پیوست را ببینید) بیانگر برآورده شدن تمام قوانین و ملزومات تعریف شده است..

کارخانجات مواد غذایی نظیر : رب سازی ،  قند وشکر ، نوشمک و شربت ، پخت آلوچه ،  سویا ، پاستیل ، ترشیجات با اتوکلاو ، نبات سازی ، سوسیس و کالباس،  .انواع سس ، تصفیه روغن خوراکی ، خمیر خرما یا شیره خرما ، پرورش قارچ ، عرق گیری گلاب و گیاهان کوهی و الکل سازی و تقطیر عرقیجات



( Sale, implementation consultation ) `s other In East of Tehran