Boiler In lalezar market ( Sale, implementation consultation )

Boiler-1
Boiler-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




درباره اهمیت ماشین بخار مبالغه و گزافه‌گویی نمی‌شود. درست است. که بسیاری از اختراعات دیگر در انقلاب صنعتی نقش داشته‌اند؛ ولی هیچ‌یک از آن‌ها به‌تنهایی نمی‌توانستند برای انقلاب صنعتی حیاتی باشند. پیش از آن اگر چه از نیروی آب و باد برای به گردش درآوردن چرخ آسیاب‌ها است.فاده می‌شود ولی منبع اصلی نیرو همواره عضلات انسان بود. است.فاده از این عامل ظرفیت تولید صنعتی را به کلی محدود می‌کرد. با اختراع ماشین بخار این محدودیت بر طرف شد. پس از آن انرژی بسیاری برای تولید در دسترس بود و همواره نیز به میزان آن افزوده می‌شد.

قبل از اینکه بخواهیم وارد مقوله معروف شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بشویم بهتر است.. اشتباه رایج گفتاری در مورد آن را اصلاح کنیم. در صنعتی به این شیرها ولو اطمینان یا سیفتی ولو (Safety Valve) میگویند ولی بهتر است. بگوییم. عنوان صحیح این شیرها در بویلر صنعتی، شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار است. و تا جایی که میتوانید سعی کنید آن را با خود شیر فشارشکن و یا شیر اصلی ایمنی اشتباهی نگیرید (safety shotoff valve) و ما در این مقاله از همان عبارت شیر فشار شکن اطمینان دیگ بخار بویلر ایران است.فاده می کنیم. تا ابهامی در عبارت های مهندسی به وجود نیاید.

  لوله ها گرمای کوره را به آب موجود در مخزن منتقل می کنند. پس گرم شدن آب،بخار تولید شده به سمت پایین دست حرکت می کند بویلرهای Fire Tube  ارزانترین نوع دیگ برای تولید هستند زیرا ساختار نسبتا ساده ای دارند اما معمولا برای کاربردهای فشار کم تا متوسط به دلیل ضخامت پوسته بیرونی حاوی آب محدود هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In lalezar market