septic tank In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سیستم مخازن ایمهاف به خودی خود در از بین بردن ترکیبات نیتروژن (ازت) که پتانسیل ایجاد جلبک در آبراهها را دارند که در اثر آن آب حاصل از سیستم گند انبار راه پیدا می کند بی اثر است.. با است.فاده از فناوری کاهش نیتروژن میتوان این مشکل را برطرف کرد یا اینکه اطمینان حاصل شود که محل زهکشی شده بدرستی انتخاب شده تا از ورود مستقیم پساب به داخل مخزن جلوگیری شود.

نوع آجری با مصالح ساختمانی (آجر و سیمان ) ساخته میشود. میتوان از بلوکهای سیمانی یا سنگ هم بجای آجر است.فاده کرد. بزرگترین عیب این محصول نشت فاضلاب از دیواره و کف آن میباشد که نشان دهنده عدم مقاومت دیواره آن است.. پس از گذشت مدتی از ساخت آن، ترک ها و درز های زیادی در کف و دیواره آن ایجاد شده است.باعث نشت فاضلاب به بیرون از مخزن و آلودگی خاک اطراف مخزن میشود. با گذشت زمان و جذب این فاضلاب به آب های زیر زمینی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. مشکلات این نوع گند انبارها مشکلاتی در ساختار بدنه آن ها می‌باشد زیرا این آجر ها فشار جانبی کمی را میتوانند تحمل کنند. حداکثر عمق که میتوانند دفن شوند به متر محدود میشود که خود نوعی محدودیت به حساب می آید.

تعداد مخازن داخلی این تانک ها که با دیوایدر (مقسم) یا به عبارتی عدسی از هم تفکیک می شوند نیز از عوامل موثر در قیمت میباشد. از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت انواع محصولات ،  قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی می باشد که آن هم وابسته به قیمت ارز و قیمت جهانی نفت و طلا می باشد. به همین دلیل فاکتورهای صادره از سمت واحد بازرگانی شرکت به ناچار فقط تا پایان همان روز اعتبار دارد. تعداد یک ورودی (inlet) و یک خروجی (outlet) ، توسط تیم مهندسی ما برای هر سفارش لحاظ می شود و این یک ورودی و خروجی در قیمت تاثیری نخواهد گذاشت. با افزایش تعداد ورودی و خروجی ها نیز طبق محاسبات مبالغی به مبلغ کل اضافه خواهد شد. برخی از مشتریان با ارائه نقشه های خاص نیاز به تولیدات خاصی دارند که به نحو احسن در این شرکت تولید و اجرا خواهد شد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan